2 Haziran 2015 Salı

KİLOLARINIZI BİKİNİYLE KAPATIN.

Yazın gelmesiyle birlikte diyet takıntısı salgını her sezon gibi bu yıl da hızla yayıldı. Oysaki kilonun da insanlığa yakıştığını düşünüyorum ve herkesin kilosuyla barışmasını temenni ediyorum. Kiloluyum bikini giyemem diyip yaz geldi diye üzülüyorsan şimdi hemen üzüntünü katlayıp bir kenara kaldırmanı tavsiye ediyorum.




özellikle yüksek bel seçimi yaptığınız da proporsiyonunuz en iyi şekilde görünecektir ve kesinlikle bundan sonra ki yıllar da daha da revaçta olucana emin olduğum yüksek bel modasına öncülük yaptığınız gerçeği de bir kenarda öylece durucaktır :)













sadece yüksek bel bikini giyin demiyorum tabiki sadece tavsiye ediyorum. bikini tercih etmiyorsanız da mayo ve mayokini de tercih ederbilirsiniz çünkü kilo size çok yakışıyor zaten emin olabilirsiniz.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder